tirsdag den 20. september 2011

weekend

I weekenden var jeg oppe i sommerhuset, hvor der var arbejdsweekend. Ret kedeligt, men jeg havde Sims og musik, så det var ikke så galt endda :D Om mandagen havde vi også fri, så der var jeg sammen med Mille. Det var nice, men det var også rart at komme tilbage. Jeg fulgtes med Yasmin, for hun bpr ret tæt på mig, og så mødte vi andre på vejen. Vi kom hjem ca. kl. halv ti. Det var mega dejligt at se alle igen, og om aftenen sad jeg inde på Mikkel og Kristoffers værelse sammen med Yasmin og Isabella. Ret stille og roligt. Faldt i søvn i Kristoffers seng -med Kristoffer, skal jeg lige tilføje, i mens Yasmin og Isabella og Mikkel faldt i søvn i Mikkels seng (De her senge er altså ret små. Selv enmandsdynerne er for store til dem). Godnat :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar