tirsdag den 6. september 2011

Nittende dag

I dag var det faktisk ikke svært at stå op :)
Vores sofa i hjemmegrupperummet er blevet stjålet, og jeg ved hvem der har taget den, men jeg har desværre lovet ikke at sige det... :O
Timer... Keledigt..  især matematik, hvor vi lavede noget vildt mærkeligt..?
Jeg skal til Frankrig om en måned :D :D Jeg skal afsted med fransk holdet 10. klasse og teaterlinjen. Nice!
Alle i 10. skulle over i teatersalen for at tale om brobygning. Vi skal til at tænke over hvor vi vil hen, men det må kun være i Næstved :( ellers havde jeg tænkt mig at tage hen på en af mine veninders gymnasie og se.. Nå..
Har været lidt rundt omkring og sådan. Standard. Der er faktisk kommet to nye elever i går. En pige, Sofie, og en dreng, Mohammed. (han er fra Nørrebro :) nice, min hjemby).
Der er også en, Mikkel (migæl) som er blevet smidt ud permanent. Han var blevet bortvist i to uger, og kom tilbage i mandags, og nu er han bare væk. Folk er ret utilfredse med det.
Der har også været fællessang i dag, og lærene var virkelig mærkelige! Vi sang Grease og Michael Jackson.
Nå, men det har været en fin dag i dag. Jeg har lige siddet ude i hjemmegrupperummet med en masse andre, men så hørte vi at der kom en lærer, og så flygtede vi ind på værelset. Han har lige netop været her inde for to sekunder siden. Hehe, hører Muse nu. Godnat <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar