mandag den 5. september 2011

weekend

I fredags fulgtes jeg hjem med an masse andre. Det var ret hygge :) Jeg så film med min mor til sent på aftenen.
Om lørdagen tog jeg ud og købte noget neglelak, som var en gave til Mille, som jeg skulle til fødselsdag hos senere på dagen. Det var ret griner, for hendes familie var der, og de blev alle ret fulde xD Hahaha! Jeg sov der, og næste dag tog jeg hjem om morgenen, for jeg fik en gæst. Det var min veninde, Nymfe. Jeg skulle faktisk have flere venner til morgenmad, men de havde alle travlt med gymnasie-lektier. Øv. Men det var virkeligt dejligt at få set Nymfe igen efter næsten en måned! Hun skulle desværre alt for tidligt tilbage, for hun skulle hjælpe med valg-halløjsa, Så jeg tog tilbage til Faxe. Alt for tidligt, faktisk. Det var en meget kedelig tur hjem, men det flyvende egern ventede på mig ved Faxe Ladeplads st. Super godt at komme tilbage! Herligt, herligt! Ja. :D :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar