søndag den 11. september 2011

Firetyvende dag

I morges skulle vi ned kl. halv 10, men vi kom til at sove lidt længere. Så kom Thomas læreren med en klokke, der bare larmede! Hele dagen har jeg rendt rundt i det flyvende egern kostume, og det var vildt niiice! Det har været den ultimative hyggedag, og jeg har også vasket tøj for første gang! Det er dog stadig nede i vaskekælderen. Jeg har ikke fået taget det op endnu. Jeg har også fået hængt billederne fra Grækenland op over min seng. Det meste af dagen har jeg rendt rundt med Dario, Kenan og Kristoffer. Grinern typer. På et tidspunkt drak Dario, Kenan og Andreas sort kaffe med en masse sukker, og de blev HYPER! De løb rundt, og jeg ved ikke hvad. Men så vrikkede Andreas om på trappen, og brækkede anklen. Han skulle på sygestuen, og Kenan kom med. Han kom hjem med krykker. Der er også blevet opfundet en ny sport: Moshball! Det handler om at høre metalmusik, og hoppe rundt og slås. Jeg var ikke med til det... Hygge dag! Godnat, har ikke meget tid tilbage!!! :D :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar