torsdag den 15. september 2011

Otteogtyvende dag

I morges løb jeg. Så havde jeg engelsk, dansk og kunst, hvor jeg endelig fik rammet mit portræt ind, og jeg malede videre på mit maleri. Det udvikler sig godt :D
Så her for nogle dage siden, havde vi jo elevernes valg. Vi fik resultaterne at vide i dag, og der var 32% til SF, og 30 % til Ø. Mega nice, og på min gamle skole, Nørrebro Park Skole, var der et enormt flertal på Ø! Det skrev Enhedslisten selv på deres Facebook profil.

Det vigtigste er, at lige nu sidder ret mange nede i salen men storskærmen på, og ser valgkamp. Vi er stort set alle røde, og det er meget spændende! Der er chips og rød og grøn sodavand. Vi får oven i købet lov til at gå sent i seng, for at se det færdigt! :D Det er hygge, men vi ser også frem til en rød regering! Mandaterne svinger fra 90-85, 89-86 og 87-86, og det er alt for tæt! Plus at videoen hele tiden går i stå, fordi vi ser det på DR.dk. Det går nok. Held og lykke, rød blog, og husk at vi er Team Bøllemis, men røde sløjfer i håret!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar