lørdag den 10. september 2011

Toogtyvende dag

I går sov jeg i teatersalen, og havde derfor ikke muligheden for at skrive blog, men her er hvad jeg kan huske:

Jeg havde kunst. Jeg havde startet på mit maleri, som jeg syntes var ret grimt, med farver der bare ikke passede sammen. Så jeg malede over i nogle andre farver. Jeg havde et postkort jeg ville tegne efter, så jeg satte det op på en projekter. Selv min lærer var i tvivl om at resultatet ville blive pænt. Hun sagde: "Vi er enige om, at hvis det bliver grimt, så maler vi det over, eller smider det ud, ik'?".. Joohh, vel. Men jeg begyndte i hvert fald at male ham manden fra postkortet på, og nogen sagde det ville blive meget nice. I går fik jeg også en pakke fra mine forældre. Niiiice!! Det var den største pakke af dem alle :P Chokolade og chokolade, og så et kort :D Chokoladen er allerede spist. :O
Om aftenen så jeg, og nogle andre filmen V for Vendetta, og den var goood! Jeg havde set den før, men det var lang tid siden. Hygge!
Fordi det var weekend, var der en masse af os der sov i teatersalen. Vi så The Road. en meget sørgelig film. Næsten alle faldt i søvn til den, men jeg gjorde ikke. hehe. Ellers sov vi på vores liggeunderlag men dyner. Det var ret hyggeligt! Vi fik chips af læreren. omnomnomnomnom :3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar