tirsdag den 13. september 2011

Seksogtyvende dag

I første time havde jeg matematik. Det er nice at jeg faktisk kan forstå det :D
Der var sang i dag, og vi sang Grease opdelt i drenge og pige, hvor vi sang den lige som i filmen. Det var vildt cool. Så sang vi også så noget gospel, hvor vi sang fire forskellige ting på samme tid, og det lød ret godt!
Jeg havde en fritime, hvor der var elevrådsmøde, men jeg er ikke elevrådsrepræsentant, så jeg havde fri. Jeg prøvede et par af Maries lyserøde kontaktlinser, og det var ret ubehageligt, men i det mindste var de lette at tage i og ud. I fysik, fik vi en report for, men jeg fik aldrig papiret hvor det stod på, så jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre... I fransk var det stille og roligt, selv om min lære kan få os til at tro på alt muligt. Fordi han haltede, sagde han at han faldt på vej og gedehegnet, og at han besvimede lidt, ind til der kom en ged og skubbede til ham. Men rigtigt faldt han bare og hegnet, og så rejste han sig op igen, men en halv-forstuet fod.
Så har vi haft et slags valg her på Faxehus. Vi fik en stemmeseddel, som vi kunne bruge til at komme ind på faxehus.dk og stemme. Det gjorde vi så :D Jeg har lige set Kick-Ass med Mikkel, Yasmin, Morten, og Izabella, og den er stadig god, lige meget hvor mange gange jeg ser den!! :D Jaa, nu sidder Kris, og snakker om Twilight :D :D hahaha :D
Godnaaaaat :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar