torsdag den 8. september 2011

Enogtyvende dag

I morges løb vi. Eller gik..
Først havde vi engelsk, så rengøring, så dansk. I engelsk har vi om præcis det samme som sidste år. Dansk var bare kedeligt, og Sarah lavede en analysemodel ingen forstod.
Efter middag havde jeg kunst, og jeg blev færdig med mit portræt!! Jeg synes selv det er blevet ret godt. Nu er jeg i gang med at maleri. Efter det, havde jeg fri resten af dagen. Vildt chill, og dejligt. Der var sjov på 2. sal. Pfff, billeder på face! pfff....!!
Har ikke rigtigt lavet så meget andet i dag. Hygget.
Jeg har lavet en sang sammen med Yasmin om Mikkel:
  A
Mikkel
               C
Du er en kat
    G
Danser rundt
             D
Dag og nat

Mikkel
Dit hår er rødt
Alle
synes det er sødt! -og blødt og rart

Mikkel, du er en kat.
:D :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar