søndag den 25. september 2011

Femogtredivte dag

I morges fik vi lov at sove lidt længe igen.
Men i dag var jo efterskolernes dag, så der kom en masse på vores alder, for at kigge rundt, og se om de måske vil gå her næste år. Det er sjovt, at det er præcis et år siden, at jeg var her første gang.
Jeg sad meget inde i kunst for bare at være der når rundturene kom den vej.
Jeg ringede til mine forældre, og spurgte dem om de ville komme, for der var også andres forældre, så det gjorde de :D
Jeg var ellers også inde i salen, og høre musiklinjen opføre nogle sange. De er ret gode!
Det var lidt kedeligt, men også meget sjovt. Jeg så også teaterstykket, og det var også ret godt :D
Så har jeg lige siddet i hjemmegrupperummet med nogle andre, og hørt musik, og været på computer.
Nu er jeg i værelset, så godnat :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar