mandag den 5. september 2011

Attende dag

I morges var der morgenmotion. Blvdaa.. Jeg løb ikke. Nice.
Så havde vi timer, og jeg havde musik i kreativ blog. Jeg foreslog at vi skulle spille Queen, for det var jo Freddy Mercurys fødselsdag i dag (gå forresten ind på Google, og tryk play. Vildt nice, men kun i dag). Min idé blev vedkendt eller hvad det hedder, og vi spillede Another one bites the dust. COOL! Så nu ved jeg hvordan man spiller den på guitar. Jeg har også bare gået rundt hele dagen og spillet den.
Jeg havde også design, og jeg er næsten færdig med min nederdel! Det skal nok blive godt... tror jeg.. håber jeg. :O
Noget sjovt jeg har gjort i dag er, at farve Mikkels hår. Jeg skulle rigtigt farve mit eget hår, eller få nogen til det, men så farvede jeg altså Mikkels i stedet. Mikkel havde brunt, næsten sort hår, så det blev en mørkerød, lidt lilla farve. Det er så NIIICEE!! Der er stadig noget pulver-farve tilbage, så måske kunne man farve lidt af mit hår? Hmm...
Resten af dagen har jeg bare gået lidt rundt og ledt efter folk. Jeg endte med at se Ponyo med nogen forskellige inde på et værelse. Hygge. Nu sidder jeg i hjemmegrupperummet og skriver. Godnat folkes!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar