tirsdag den 20. september 2011

Tredivte dag

Senere på natten vågnede jeg op og opdagede at jeg lå ved siden af Kristoffer, hvilket jeg fandt mærkeligt, selv om jeg egentlig godt kunne huske, at jeg havde ligget der, da jeg faldt i sævn... Jeg opdagede også at Mikkels seng var tom, men jeg ville ikke lægge mig der over, for der var ikke nogen dyne. Så jeg blev der. Skal lige sige, at jeg har sovet ekstremt dårligt. Jeg vågnede mange gange den nat! Da det begyndte at blive lyst, ventede jeg til at Mikkel kom ind. Det gjorde han kl. syv, og så lagde jeg mig over i hans seng, med hans dyne. Vi vækkede Kris, og han vidste overhovedet ikke at jeg havde sovet i hans seng. Han havde bare sovet godt. Hmpf...

Nå, men denne uge, er der linjefagsuge, så jeg har siddet hele dagen og lavet kollage. På et tidspunkt var jeg ved at falde i søvn, imens jeg bladrede igennem blade. Jeg har også haft sang, hvor vi sang nogle nye sange og sådan. Så har jeg bare haft kunst hele dagen ellers. Hygge :D
Godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar