mandag den 26. september 2011

Seksogtredivte dag

I dag var mandag, og ikke linjeuge mere. Så vi skulle selvfølgelig løbe.
Så havde jeg engelsk, hvor vi begyndte at se Bowling for Columbine. En film der handler om våben og school shootings i USA. Den er helt vildt god. Jeg så den sidste år.
Så havde jeg musik i kreativ blog, hvor vi igen spillede Another one bites the dust med Queen. Den er helt vildt god, og jeg kunne huske det hele, fordi jeg bare har gået rundt og spillet den.
Så havde jeg to timers matematik, hvor vi fik toblerone og iste, fordi at vi skulle finde rumfanget af det. Mig og Signe og Emilie og Selma skulle finde rumfanget af en bold, og det kunne vi jo godt finde ud af. Vi skulle vise det på tavlen foran alle, for vi skal øve os, til når vi skal til mundlig matematik.
I valgfag havde jeg design, men jeg spillede bare Pokémon på computeren. Her er linket til det: Pokémon.
Så har jeg siddet i hjemmegruppen og hygget, indtil jeg gik ind i værelset for at skrive blog. :D
Skal snart til at lukke ned, så godnat :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar