onsdag den 7. september 2011

Tyvende dag

I dag har jeg været på køkken. Det vil sige at jeg -med fire andre- har lavet mad, vasket op osv. hele dagen. Jeg har lavet mad. Jeg har skåret 100 boller, og fyldt 30 lasanger. Derfor har jeg ikke haft time, men det var okay.
I dag væltede jeg også nogle glas da vi spiste. Der var glasskår ud over det hele. Min hjemmegruppe klappede af mig.
Men i aftes var det efterskoleaften, og denne gang kom der nogle fra SFU,KU, VU og DSU, men jeg var jo på køkken, så jeg fik ikke hørt hvad de havde at sige. Øv...
Lige for et kvarter siden bestilte jeg en intropakke fra SUF. Niiice!
Ja, og til mor: Jeg sagde altså du ikke skulle ringe til efterskolen, og sige, at de skulle flytte klaveret.... Men nu da det er flyttet, bruger jeg det ret meget. I DEMO er der både Nocturne, Clair de Lune og Für Elise. Jeg kan spille med på dem, og det er ret griner!
Vi fik æblekage i aftes. mmmmmm.. Og vores stjålne sofa er kommet tilbage! Jaaaa!
Nå, godnat, og sov godt! :3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar