onsdag den 28. september 2011

Otteogtredivte dag

I dag havde jeg dansk og fransk (hvor Jøk forresten begyndte at undervise seksuelundervisning med æbler, pærer og gulerodder O.o) Det var faktisk dejlig lidt skole. Jeg skulle rigtigt have fysik bagefter, men jeg valgte at tage en køkkenvagt i stedet for, for det var nogle der mangelede. Hellere køkken end fysik! Det var også meget hyggeligt. Så havde jeg fri resten af dagen, men der var efterskoleaften i aften, så der kom et band. Det gamle A.P.Møller band, eller Reffelsyndikatet, eller Syndikatet, eller hvad de nu kalder sig. De spillede nogle sange, og der var nogle der vandt nogle af deres gamle cd'er. Det var ret cool :D Så var jeg lidt i hjemmegruppen. I dag har jeg også 'købt' hvis man kan sige det, et halssmykke af Kris.. -igen. Men det er meget nice :) Man troede i gamle dage, at det kunne vise fremtiden, eller noget.. Men det er ret flot. :)
Godnat :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar