tirsdag den 27. september 2011

Syvogtredivte dag

I dag havde jeg matematik, og fordi det var 'sjovt' i går med chokolade og iste, så var det kedeligt i dag. Vi skulle bare sidde og lave opgaver fra bogen. Men så var der sang, hvor vi fik to nye sange i vores ringbind. Efter det havde vi engelsk. Vi så videre på Bowling for Columbine, men jeg faldt i søvn :/ Det gjorde det ikke bedre at have fransk og FYSIK/KEMI!!!! bag efter. Jeg havde overhovedet ikke lavet fysik rapport til i morgen, så sad og lavede det i 3. sals hjemmegrupperum på 1. sal. Der sad jeg med Dario og noget af tiden Andy og Kenan og Rebekka, og vi talte om alt muligt, og hørte god musik! Det gjorde jeg ind til nu, hvor jeg er gået op i mit værelse, for Yasmin har ikke lavet fysik rapport, og vi hjælpes ad til det. Min er kun en halv side, så hvis vi kan bygge videre på den sammen, ville det være dejligt :D

Godnat.. -når jeg kommer til det. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar