lørdag den 10. september 2011

Treogtyvende dag

I morges, vågnede jeg i teatersalen med mine homies. Vi spiste resterne af chips til morgenmad. Mmmmm! Så gik vi ind og fik rigtig morgenmad. Der var scrambled eggs! Men der var kun lidt klamt tilbage, fordi vi kom lidt sent ind, og de andre havde bare spist det :( Nå, men jeg ved bare at jeg har det ret hygge her nede, og jeg flækker tit inde i mig selv, fordi nogen ting bare er sjove!
Denne weekend var tema-weekend. Det vil sige at temaet var Stomp. Så vi var alle i teater med dåser og spande, og lavede musik med læreren Andreas. Det var OK sjovt, men også lidt kedeligt. Vi filmede det til sidst. Derefter var jeg oppe på Mikkels værelse sammen med Iza. Jeg fik alt Kristoffers musik ind på mit iTunes (Kristoffer og Mikkel bor sammen). Det var nice! Mikkels ven Asbjørn som bor i Bangladesh, ringede vi til via Skype. Der var lidt problemer, men han blev vist rundt, og vi talte og sådan. Så kom Kris, og vi spiste nogle chokokiks, og hørte musik. Så skulle jeg ned i køkken, og lave salat. Øv. Men det blev da en god en :D Da det blev mørkt, var jeg lidt på stranden med nogle andre. Der var fuldmåne. Faktisk har jeg i dag været vegetar i et år! Stolt. Hehe, ej ligger nu i min seng, og kl. er 00:50. Altså faktisk næste dag, men det er weekend, så nettet er ikke lukket :D Nice, godnat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar