onsdag den 14. september 2011

Syvogtyvende dag

I dag havde jeg i dansktimen, tid til at vælge hvor jeg ville hen i brobygning. Jeg valgte Krop og stil/Bil, fly og andre transportmidler i to dage. Så valgte jeg Næstved almen gymnasium i tre dage. Jeg havde an masse andre timer i dag, men det er faktisk ikke så vigtigt. En smule kedeligt. Jeg har også været på lektiecafé, og lave noget matematik, men så gik min computer ud. Har også brugt ret meget tid på at spille et nedern spil, der hedder The Impossible Quiz. Det er onsdag, så der var efterskoleaften. Der kom en mand der snakkede om sit alkohol- og stofmisbrug. Alle blev ret anspændt af at høre på det. Nu sidder jeg i hjemmegrupperummet med Morten, Mikkel og Yasmin, og Morten spiller Sims. Kl. er næsten halv 11, så godnat :D

PS. Mor og far, send lige noget slik til mig.
PPS. Mikkels mor, send lige noget slik til Mikkel, for Kris spiser det hele.
:D :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar