torsdag den 1. september 2011

Fjortende, femtende og sekstende dag. Intro-turen

Vi skulle i tirsdags, cykle 25 km. til forskellige poster, og hen til stedet vi skulle være på intro-tur. Vi skulle sætte telte op, hvor vi skulle sove, og lidt andet arbejde også. Om aftenen skulle hjemmegrupperne lave vores egen rytme-melodi-ting, men spande som trommer. Det blev ikke sååå godt, men det var okay. Så mødet vi alle ved samlingsstedet, og spille vores melodier på samme tid. Og den store overraskelse var, at der kom en, som var fra Afrika, men flyttede til Danmark for nogle år siden. Han var virkelig pro til trommer! Han dansede rundt, og fik os til at spille med, og det var virkelig hyggeligt :D Da jeg kom hen til teltet,hvor jeg skulle sove, var det bælgmørkt, så jeg sov uden liggeunderlag :O
Næste dag var afslapningsdag, sagde de. Men vi kunne lave nogle forskellige ting. Jeg valgte at strikke. Jeg strikkede en rigtig flot hue, men den var for stor, så jeg gav den til Nina, som den faktisk klædte. Jeg spille også en smule guitar, og gik lidt rundt og sådan. Om aftenen, da det blev mørkt, sang vi fællessang, og så fik vi hver en fakkel. Vi gik en rute med faklerne i mørke, og det så vildt nice ud! Vi stilede os på en mark (der lige var blevet gødet), i en rundkreds, og det var lige som et eller andet skræmmende ritual. hahaha.
Nå, men i dag skulle vi så hjem. Vi cyklede en meget kortere tur. Den tog højest tre kvarter. :O I dag har jeg bare slappet af, og der var noget aftensmad, hvor alle pigerne havde glosset op, og maden var nice. Det var faktisk dessert!! Woooooooooooow! ej, haha.  Så var der fest i teater, men der var kun dubstep og sådan noget musik, så jeg gik ind i den store sal, hvor der var en iPod, der spillede nice musik som Led Zeppelin og alt muligt andet! Hygge ;) Ja, så nu sidder jeg i hjemmegrupperummet, med nogle andre, der også er på computeren, og det er også hygge. Går snart i seng, godnat.

PS. Hej Mikkels mor :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar