torsdag den 1. december 2011

Weekenden:


Om lørdagen kom alle vores forældre, og så ’uddannelsesmessen’. Bordene var skiftet ud med runde, og det var mega hyggeligt. Mine forældre kom med pakkegavekalender og julepynt og –bamser. Nice. Jeg så Mikkels lillebror, Thomas. Han havde blødere hår end Mikkel!!!!!! Jeg skal hjem til Mikkel på et tidspunkt. Og vi satte Gry som baggrundsbillede på  hans iPhone, og stalkede hende på facebook sammen med Mikkel, og han synes hun ser rigtig sød ud! NURH!!!!!! Han skrev til mig at det kildede i maven hver gang han tændte sin mobil. <3 Men i dag, og aftenen så vi filmen Perfume, som var vildt creepy. Handlede om en mand der var besat af dufter, og så derfor fangede unge kvinders dufter, ved at dræbe dem, svøbe dem ind i dyrefedt, skrabe det af og derefter koge dyrefedtet, så det blev en duft i væskeform. Ad..... Bagefter så vi Pulp Fiction. Hehehehehhehe! Thomas var vildt sød og kom op på 2. sal med æbleskiver og the! Mmmmmhhh!! Men nu er vi trætte, og skal i seng. Godnat J
Om søndagen skulle alle i svømmehallen, men mig, Dario og Natasha fik lov at blive hjemme af forskellige grunde. Vi var på køkken, og skraldede rodfrugter med Søren. Det var ret hyggeligt. Så hang vi ud i Natashas værelse, og spiste popcorn. Så skulle mig og Natasha rundviste de elever der måske skal gå der næste år. De var på besøg, og det var ok sjovt. Der var alle kommet hjem fra svømmehallen, og bagefter sad jeg i hjemmegruppen med en masse andre og så tre film i træk. Først en der hed ’Prayers for Bobby’, som handelde om en bøsse, hvis mor ikke kunne acceptere det. Han begik selvmord, og hun begyndte at kæmpe for bøsser. Baseret på en rigtig histore. Så så vi en slags gyser om en dame der oplevede noget unaturligt med nogle ’abduction’ og sådan. Baseret på en virkelig hændelse. Så så vi en film der hed ’Augusta, Gone’, som handlede om en pige der begyndte at ryge pot og stjæle. Hun kom på en tur ud at ’hike’ og sådan. Også baseret på en virkelig hændelse. Nu er vi gået i seng, og skal sove. Mikkel er kommet hjem, men der er flere der ikke har på grund af stormen. Men godnat...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar