mandag den 12. december 2011

Weekend:

I fredags have jeg dansk terminsprøve. Til hjemmegruppemødet lyttede vi til vores ynglingssange. Indtil Jakob forstander kom op, og sagde der var en macbook der var blevet stjålet.. Øv! Vi skulle nævne alle dem vi så, gå fra maden, og vi undersøgte det. Den blev ikke fundet, men jeg håber den gør! Vi tog alle hjem, og jeg tog hjem til Johnny. Det var hyggeligt, for vi fik vegetarfrikedeller :D Vi spillede Sims 3 hele aftenen, og jeg faldt i søvn i mens. Lørdag morgen fik vi smoothie, og vi så amerikanske tv serier. Så tog jeg hjem. Om aftenen var jeg til julefrokost hos min fars Alfa Romeo klub. En tradition. Vi fik traditionel julemad, og ris a la mande. Så legede vi pakkeleg, og jeg vandt noget Ferrero Roche og en termokop. Jeg fik også et plade-ur. Nice! Om søndagen fik jeg french toast til morgenmad. Mmmmhhhh <3 Så besøgte jeg min mormor med min mor i nogle timer, og hentede min far hos nogle venner. Så tog jeg over på skolen igen. Der var æbleskiver :D Nu ligger jeg i sengen og vil gerne spille Sims. Godnat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar