fredag den 16. december 2011

Enoghalvfemsende dag:

I dag har jeg haft matematik, Det var lidt kedeligt, men så havde jeg bevægelses-blok. Jeg er normalt på cykelholdet, men i dag skulle alle på cykel og løbeholdet på walk and shelter. Så vi skulle på skattejagt. Jubii....... Jeg var på hold med Johnny, Patrick A og Martine. Vi skulle gå ret langt. Først gik vi en forkert vej, og kom til Faxe Å, som vi ikke kunne komme over. Så skulle vi hele vejen tilbage igen. Vi gik langs den store vej, og kom hen til en skov. Vi gik ind i den, og fandt skatten. Guldkarameller :D På vej tilbage gik vi over en mark, og vores sko blev meget mudrede. Så fandt vi ud af, at vi havde gået den forkerte vej tilbage, og blev nød til at vende om. Vi var hjemme da alle andre havde spist frokost. Altså halv et. Resten af dagen havde vi musik :) Min og Johnny lavede vores egen julesang. Den var lidt gammel-skummel-mand-med-pibe-agtig. hahaha. Vi fik også noget musik teori, og det var meget godt, men jeg vidste det godt i forvejen. Så slappede jeg lidt af:) På walk and shelter turen fandt vi noget gran, som vi ville bruge til pynt på værelset, og da vi kom hjem, hængte vi det fra loftet af i røde bånd. Vi fik noget gavepapir, og lavede guirlande ud af det. Jeg tror helt sikkert vi vinder den juleværelses-konkurrence! Om aften kom 'nisserne' ind, og kiggede på alle vores juleting. Vi har helt vildt meget! Det var hyggeligt, og Thor var også inde på værelset med os om aftenen.  Så skal vi i seng. godnat :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar