torsdag den 1. december 2011

Treogtresende dag


Endelig, ENDELIG har jeg fået blog spot til at virke igen!!! Det var fordi jeg brugte Chrome at det ikke virkede. Jeg skiftede til Firefox, fordi at Facebook var begyndt ikke at virke mere. Det virker på Firefox. 

Men nu er jeg glad, og jeg begynder, hvor jeg slap. På treogtresende dag:
I dag spiste vi morgenmad, og så skulle vi med bussen til Faxe, for at komme i biografen. Vi så en norsk film, der hedder Vegas, om nogle unge i problemfamilier. Jeg udnyttede det at være i Faxe, til at komme i Matas, og købe noget spray hårfarve. Det kan man ikke købe i Mataser i København mere, men Faxe er åbenbart bagud. Heldigt for mig ^^.  Da vi kom hjem igen, slappede vi af, men vi skulle også lave noget med Nogle aviser, og sådan. Så var der elevdsamtaler, men jeg havde ikke rigtigt noget at sige, som nogle problemer, så.. Men det var meget hyggeligt. Om aftenen tog jeg ind på 207, og så Sweeney Todd. Den er god, og jeg skal hjælpe med at sminke Kris som ham, i morgen, til Halloween festen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar