tirsdag den 20. december 2011

Fireoghalvfemssende dag:

I dag var jeg på køkken med mine roomies og andre til kl. 12. Det var ret hårdt, så jeg meldte mig syg resten af dagen. Så sov jeg lidt på værelset, og lavede en spilleliste på YouTube til når nisserne Julius og Umulius, kom ind for af vurdere vores juleværelse. Så så jeg også resten af New Moon med andre, efterfulgt af Eclipse. Det var meget hygeligt, selvom folk hele tiden skal kommentere filmen, fordi de ikke kan lide den. Men de må meget gerne bare se deres egne film, i stedet for at se mine, som de alligevel ikke kan lide. Nå, men om aftenen kom Elton, Rebekka og Ida ind på værelset, og hjalp os med at lave julehjerter. Der lev 25... Og vores værelse er alt for julet nu, men vi SKAL vinde den konkurrence! Julius og Umulius så det, og så gik vi i seng. Godnat. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar