torsdag den 1. december 2011

Fireogtresende dag:


Undskyld hvis jeg har stavefejl, eller noget, men det går rimelig hurtigt, når jeg skriver..
I dag havde jeg engelsk, og så fransk. Og også fysik, som var sjovere end jeg havde forventet. Vi talte om sollys og lys i det hele taget. Vi har fundet et nyt spil, der hedder Little Alchemy, og som er rigtigt sjovt!  Ellers har jeg brugt hele dagen på at sminke Dario, Patrick, Andy og Nina som Kiss, og jeg sminket Morten, Izaq, Robin, Thor, Kris og til sidst; mig selv. Kiss medlemerne blev mega nice! Og de vandt endda kostumekonkurrencen! For der var Halloween fest til efterskooleaften. Vi fik mad, i mens vi var klædt ud, og jeg var vampyr. Med tænder og kjole og sort hår. Jeg havde mit blod på mig hele tiden... hehe.  Vi var ude på tur i grupper, og inde i et hus, hvor vi skulle mærke nede i kasser med klamme ting. Vi skulle også ned i en kælder med røg og der var vist nogen der skulle skræmme os, men det virkede ikke rigtigt... Men det var da meget sjovt. Alle så ret uhyggelige ud, og de gjorde ret meget ud af sig selv. Men nu har vi lige prøvet at få al vores make-up af (det er ret svært) og så skal vi sove. Godnat. Jeg skulle hilse fra Johnny.!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar