torsdag den 8. december 2011

Syvogfirsende dag:

I dag havde jeg først skole kl. ni, men der skulle jeg også have engelsk terminprøve. Det var ikke så svært. Så skulle vi skrive nogle breve til nogle som Amnesty International har valgt ud. Nogle som er blevet arresteret for at demonstrere eller nogen der er blevet dømt til døden lige frem. Mig og Johnny skrev et brev sammen til WOZA: Women of Zimbabwe Arise. Det burde i gør! Jer der læser min blog :D Så har jeg haft fri resten af dagen. Jeg har set Saw 2 og 3.. Ad.... Og så stenede jeg ret meget....... Jeg så filmen: blå mænd, og sov lidt efter det på sofaen i hjemmegrupperummet. Indtil Johnny og Izaq hentede mig, og trak mig ned på gulvet.. -.-' Så nu skal jeg sove. Godnat..........
Mig og Johnny tog et underligt billede:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar