torsdag den 1. december 2011

Enogfirsende og toogfirsende dag:


Jeg havde dansk, hvor jeg havde fri, fordi Hans ikke var der. Så sang vi, og vi fik de to nye sange: Happy Christmas (War is over) og noget med Medina.. Så havde jeg engelsk, og der så vi filmen ’Into the Wild’ med Emile Hirsh. Mmmmm.. J Jeg havde fransk, og fysik var aflyst (YAY!). Så tog jeg hjem, for jeg skulle til 100 Monkeys koncert. (JACKSON RATHBONE!!!! <3) OMG, det var helt vildt. Det var sammen med Mink i Lille Vega, og der var mange skrigende piger...  omg, vi så JacksonRrathbone..! Og det var rigtig godt musik! Jeg kom hjem og sov længe.. Næste dag Havde min mor bragt dejlig morgenmad fra bageren. Mmmmmm! Så slaggede jeg resten af dagen. Kl fire tog jeg hen på Det fri og så et teaterstykke. Det var Nick Cave sange, og stykker der passede til. Det var helt vildt godt! Så tog jeg hen på skolen igen. Jaaaa, og vi så The Wizard of Oz, men ikke færdig. Nu sidder jeg i sengen. Godnat..







Ingen kommentarer:

Send en kommentar