mandag den 12. december 2011

Otteogfirsende dag:

I dag havde jeg dansk med Hans Løkke, hvor vi lærte lidt om digte og lyrik, og vi lavede vores egne Hariku digte. Her er mine:         

Jeg kan se et træ
Det har ingen blade på
Mørk og kold morgen      


Strand. Sandet er hvidt
Bølgerne grå som beton
Kontrast ser man her


Mand går tur med hund
Arbejdsdragt og hue på
Siger ikke nok



 Så havde jeg musik i kreativ blog, og vi spillede White Christmas. Jeg spillede guitar. Det var meget sjovt :D Men jeg havde vildt ondt i venstre arm og højre hånd bag efter! Så havde jeg to timers matematik, hvor vi lærte om Pyhagoras lærersætning. Og beviset for det. Jeg havde dog allerede lært det... Jeg var ikke til design.. Jeg ved ikke hvad jeg skal lave. Men da jeg kom op i hjemmegruppen, så nogle Pokémon! Første og anden film. Jaaaa! Det var sjovt! Så gik jeg ind på værelset, og har været der lige siden (ca. to en halv time). Hygge, men nu skal vi i seng :) Godnat. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar