torsdag den 1. december 2011

Enoghalvfjersende dag:


I dag var første dag i brobygning. Jeg var på KOS: Krop og stil. I dag var jeg –med Ida, Siri, Frederikke, Johanne og Freja- i en frisørskole. Vi lærte hvilket slags hår vi havde, og hvilket shampoo hvi skulle bruge. Vi vaskede hinandens hår, og krøllede Johannes. Det blev flot hehehhehee. Det var i Næstved, så vi skulle kører rimelig langt med bus.. Da jeg kom hjem var jeg træt. Vi skulle jo være på skolen kl. 8, så vi skulle alle sammen op kl. Kvart over 5... -.-’ Så har jeg bare siddet i hjemmegruppen på computeren mes nogle andre og hygget. Men det er rimelig neder, for Nini stopper på onsdag L Kalle og Peter er blevet sendt hjem, og tyverier er stadig i gang. Folk bryder reglerne, og det har konsekvenser. Så bliver folk sure over konsekvenserne! Ihhh...! Men nu sidder jeg stadig og hygge med musik i ørerne. Godnat ..  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar