torsdag den 1. december 2011

To-, tre- og firehalvfjersende dag:


Den næste dag var jeg igen på KOS, og jeg krøllede hår, og fik krøllet hår med gummispoler-ting. De virkede ikke så godt. Om onsdagen var jeg på Næstved Gymnasium, som faktisk var ret nice! Men der er jo ingen mulig måde jeg kan gå der, for det er så langt væk. Vi tig en test i samfundsfag, og jeg blev moderne fællesskabsorienteret sammen med de to andre Faxere. Alle de andre brobyggere blev noget med individorienterede.. !! :O  Om aftenen skulle jeg hjem til forpremiere til Breaking Dawn. På vej hjem var der ikke nogen klippemaskine, og jeg gik ud på en perron for at gå hen i det forreste tog, men toget kørte fra mig \*O*/ Så sad jeg der i to en halv time, til mine forældre hentede mig. Vidste ikke at ”Tryk for togstop” knappen fandtes, så togene kørte bare forbi mig. Men jeg nåede at komme til biografen, og filmen var ret god! Den første halvdel var ret twilight-agtigt, men den næste halvdel var meget bedre!! Jeg skal se den igen.. med Kris.. ...  Om torsdagen blev jeg hjemme, og Nymfe kom hjem til mig. Det var rigtig hyggeligt! Vi sad i sofaen og drak te, og spiste dadler med tæppe på, og talte om alt muligt <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar