torsdag den 1. december 2011

Firsende dag:


I dag havde jeg dansk, og alle klasserne var blevet delt op og byttet rundt, så jeg havde dansk med random mennesker. Vi havde om Poetry Slam. Sagde mig ikke noget. Virkelig kedeligt. Så havde jeg kreativ blog, men Hans var syg, så der blev bare jammet i musikrummet. Mig og Johnny og Kenan prøvede at lærer On the Other Side, men der var også andre der ville bruge lokalet, og derfor larmede de også lidt (Robin). I matematik fik vi vores problemregning tilbage. Sune sagde til frokost at vi ALLE skulle samles inde i teater kl. 16. Vi troede han ville sige han var spion for P.E.T, men vi skulle bare lave guirlande, der rakte fra skolen, og til Jacobs forlåge. Det klarede vi let. Den blev faktisk alt for lang. Men det var meget hygeligt, selvom guilanden var hvid... Glemte at komme til design. I stedet så jeg film i hjemmegruppen. Først så vi Hangover in vegas, og så så vi noget med Hooligans. Det var ret hyggeligt. Nu sidder jeg i sengen, og kl. Er elleve. Godnat..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar