torsdag den 1. december 2011

Syvogtresende dag:


I dag havde jeg dansk, hvor vi læste Hurtigløberne af H.C.Andersen. Så var der sang, hvor vi fik de to nye sange: Crazy little thing called love (og det irriterede mig at lærerne ikke kunne ifnde ud af den) og Buster. Engelsk.. kan jeg ikke rigtig huske.. Jo, jeg fik min stil tilbage. Jeg lå på et 12-tal :D :D Yay! Og så startede vi på et nyt emne: Man vs. Nature. Vi hørte Chief Seattles tale, og skulle skrive svar til ham. Til fransk ’pjækkede’ mig og Yasmin, for at være med til samfundsfag i 9.klasse. Det var meget sjovere! Fysik var ikke så slemt som man skulle tro. Men jeg kan ikke huske hvad jeg lavede. Så har jeg spillet Guitar Hero, og lavet Danskstil og jaa, danskstil.. Ellers ikke så meget. Godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar