torsdag den 1. december 2011

Weekenden:


Om fredagen lavede jeg OSO. Jeg fandt ud af, at jeg ville lave om stylist/sminkør. Synes selv at jeg er ret godt i gang. Men jeg skulle også hjem. Mine roomies tog begga afsted tidligere, så jeg fulgtes med andre, bl.a. Mikkel Kat. Det var hygge at komme hjem. Jeg så film med forældrene. Næste dag tog jeg over til Mille, hvor vi legede film og lavede sushi. Ret grinern. Vi legede Insidious og De Welle. Jeg sov der, og kom hjem om morgenen næste dag. Der var Esben på besøg, og vi fik pandekager. Mmmm. Så kom Niels-Martin, og nogle andre, for at arbejde på biler. Kl. fire tog jeg hen mod skolen. Da jeg cyklede fra Stationen af, var det mega koldt!! Selv med handsker og halstørklæde og vinterjakke på... Det var dejligt at se alle, men der var ikke så mange igen.. Jeg sad i hjemmegruppen med Mikkel, Rebekka og Patrick, og tog billeder af mig selv men computeren... Ja, men nu skal jeg i seng. Har ellers tænkt mig at gå ind til 107 efter lærern har været rundt en gang til. Men godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar