torsdag den 1. december 2011

Treogfirsende dag:

Nu da min blog endelig virker igen, vil jeg slutte dagen af, med at skrive hvad jeg har lavet i løbet af den.
Fik varme handsker i første kalendergave. (dog med fingre.. Hvorfor?)
I morges havde jeg matematik.. Kedeligt.. Men så var der bevægelsesblog. Det er helt nyt, og jeg var på cykelholdet med tre andre. Vi cyklede igennem skoven, og på nogle veje. Det var meget mudret. Da vi kom hjem igen, spulede vi cyklerne for mudder. Og der var meget. Vi gjorde rent på værelset og det var dejligt. :) Izaq var desværre syg i dag, men hun meldte sig rask senere på dagen. På linjefag i musik, skulle vi lave vores egne sange. Det var meget underligt... Nå men, det er jo 1. december. Havde nissehue på i dag. Så var jeg i hjemmegruppen, og slaggede med storskærmen. Vi så The Wizard of Oz færdig.. Ja, godnat :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar