søndag den 15. januar 2012

Weekend:

Hundredogottende dag:

I dag var der demonstration på Rådhuspladsen, og vi undersøgte om skolen ville lægge ud for transportafgifterne. Så det var nice. Ti andre mennesker og mig selv tog ind til København til demo. Det var en Ocupy demo, men der var ikke særlig mange mennesker. Jeg så en jeg kender, som hedder Splint, men tror ikke han kender mig e_e. Så var der også to andre der har gået på Faxehus, men det vidste vi kun fordi Rebekka har stalket ret mange på facebook.... Men vi var sultne, så vi gik ind på strøget, og gik lidt rundt. Jeg købte 'fluff' med Rebekka. Noget marshmellow ting-ting til varm kakao. Efter nogle timer, tog vi tilbage. Det var ret koldt. Altså RET koldt! (Meget). Da vi kom tilbage var der startet en ny dreng på skolen. Han hedder Jacob, og skal bo sammen med Thor og Ludvid på 2. Sal. Altså der hvor jeg også bor. Her i weekenden har der også været besøg af to der gik her sidste år. En pige og en dreng. Jeg har talt lidt med dem, men ikke så meget. Men nu skal jeg til og i seng, så godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar