lørdag den 28. januar 2012

Hundredogfjortende dag:

Ja, okay, grunden til at jeg ikke har skrevet ind til nu, er fordi nettet ikke har virket. Virkelig nedern! Og jeg kan altså ikke huske hvad jeg har lavet hele ugen, men her er de vigtigste ting: Jeg har lavet min uddannelsesplan (ARGH!). CG (Christianshavn) på 1. prioritet og Nørre G på 2. prioritet, for det er det eneste gymnasium man kan komme ind på, på 2. prioritet, og som jeg stadig lidt vil gå på. Denne uge har jeg chillet og været til nogle timer oogg, når ja, en ny pige er startet, og hun bor på værelse med Victoria lige nede af gangen fra mit værelse. Wee :D. Men her i weekenden har jeg haft det fedt! Jeg har løbet rundt med Rebekka, Jannik og Oliver og andre, og haft det sjovt! Og i dag lavede vi doughnuts! De smagte faktisk ret godt.. Og det var sjovt! Så har bordfodbold også været en stor del af weekenden! Nu er jeg i gang med naterend, og det er jo grinern! Når ja, forresten har jeg været nede på Kenans værelse med Jannik, og jeg blev lidt taget i at sove der, for vi havde ikke noget vækkeur, så forstander Jacob vækkede os, og så mig... :c.. Blev dog ikke smidt hjem :D Hehe, lige nu er Freja, Rebekka, Jannick, Izaq, Victoria og Clare her :D :D Godnaat :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar