fredag den 6. januar 2012

Nioghalvfemsende dag:

I dag har jeg haft musik sammen med Dario og Tobi. Resten sang, og det finder jeg stadig meget meget  underligt! Der plejer aldrig at være nogle der synger. Og så har jeg øvet 'Kom tilbage nu' og 'I kan ikke slå os ihjel' sammen med dem der skal hen i BellaCenteret. Jeg har spillet guitar. Johnny skulle hjem i dag, men Izaq bliver her! Jeg har set Comedy Zoo med Simon T-et-eller-andet. Det var rimlig grinern! :D Så har jeg set x-factor med nogle andre. Jeg er begyndt på et portræt af en :) Jeg er kommet ret langt med det. Når Ja! I går efter jeg skrev mit blogindlæg, rykkede vi om på værelset! Midt om natten altså, kl. 12. Vi har rykket de tre senge sammen, til én stor, og så har vi meget plads i den ene side af værelset til guitarer og bongotromme. Det er ret dejligt :) Lige nu er Izaq nede og soppe med Rebekka og den nye pige, Victoria, og for en time siden, spillede vi et brætspil, der hedder J.. øhh, det kan jeg ikke rigtig huske, men noget med J. Men, godnat :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar