tirsdag den 17. januar 2012

Hjemme:

Tirsdag:

I dag stod jeg relativt tidligt op (kl. 7), for at komme til besøgsdag på CG (Christianshavn Gymnasium)! :D Det var virkelig nice! Dog lidt underligt at gå sammen med fremmede mennesker, men det er der altid. Nu glæder jeg mig bare til at besøge alle de andre gymnasier, jeg har planlagt. Men efter de timer på mit muligvis gymnasium næste år, var jeg hjemme hos Nymfe, hun går der jo. Men først jeg vi sammen med Gry (En der også vil gå der, og Yasmins veninde. Også medlem af SUF) på SUF sekretariatet nær strøget. Det var meget hyggeligt, og jeg fik et par plakater og klistermærker med hjem :) Hjemme hos Nymfe fik jeg indisk mad, og vi så lidt hygge tv. Dejligt :) Det endte dog med at hun skulle lave lektier, og jeg besluttede mig for at tage hjem, da klokken jo også var 9. Der hjemme stenede jeg bare computer, og dowload'ede jeg lidt musik ind på mit iTunes. Hygge. Okay, har lige fået af vide at 'den næste generation' skal betale 10.000 kr. hver til sommerhuset. Ja, og det er jo mig. Så er det lige at jeg tænker "hvor får jeg 10.000 kr. fra? e_e"... Min mor siger at hun nok skal betale.. Men altså. godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar