søndag den 15. januar 2012

Hudredogfemte dag:

I dag stod jeg op kl. Halv 7, en halv time senere end i går. Igen skulle jeg ind i Bella Centeret. Det var dog kun i ni timer i stedet for tolv timer... Synes dog selv jeg fik scoret et par, der overvejede Faxehus næste år. Weee, vi tog på Fisketorvet og spise buffet. Luxus. På vej hjem var der meget kø. Der havde været adskillige uheld, så det tog godt to en halv time. Der hjemme spiste vi, og så rykkede vi alle tingene fra teater ind i den store sal, hvor vores teaterstykke skal foregå. Så øvede teater, og jeg gik op til de andre, som var på Thor og Ludvigs værelse. Det var hyggeligt, men nu er jeg i mit eget værelse, og snakker med de dejlige roomies :D Så, godnat.
P.S. ER HELT VILDT SULTEN! Men magter ikke natterend, for at hente noget mad. Sørgeligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar