tirsdag den 31. januar 2012

Hundredogsekstende dag:

I dag havde jeg dansk, hvor jeg begyndte på et essay. Jeg skriver om krøller... Jeg kan godt lide krøller... Hans er syg, så jeg havde ikke kreativ blog. Så var jeg inde hos Jannick, for han var syg :( Så havde jeg matematik, hvor vi har om trigonometri... Da jeg havde fri, lavede jeg mit essay færdigt, og Jannick tog med Oliver Skak og Rasmus til København, for at se på Nørre G i morgen aften. Så har jeg tidligere på dagen set Beavus and Butt-Head Do America og Team America med Rebekka og Jannik. Nogen af de mest underlige film i hele verden. Men før vi så filmene, var vi i Super Best og købe alle deres nudler. Og coco pops og cup soup og rutebiler og marengskage. MMMMMMMMMMMMMMMMMmmmmmmmmmmmmmmmhhh! Det var vold hyggeligt. Så har jeg chillet, Jaaaa :D Godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar