lørdag den 7. januar 2012

Hunredende dag:

For det første ved jeg ikke hvordan man staver til hundredende, eller om det er hundredne eller hundredetyvende dag eller noget andet sjovt. Men DET ER HUNDREDENDE DAG!! WupWup! Jeg vil nu fremover tælle weekenderne på Faxehus med som dage, så de ikke bare står under 'Weekend', men har underoverskrifter med dage på. Men. I dag var det lørdag, men stadig skoledag, da vi havde fri mandag d.2. Vi fik morgenmad, od så en film om Jordens udvikling, og hvad Mennesker har gjort ved den i mange år. Og om den Globale opvarmning. Ret kedelig film, som jeg forresten har set før... e_e Efter jeg så filmen, var jeg i en gruppe med Oliver, Thor og Josefine, og vi snakkede om den og sådan. Jeg sad hele formiddagen oppe på værelset med Izaq og Rebekka, som ikke havde været i skole overhovedet, men bare sovet, fordi vi gik i seng kl. 4 i går. De vågnede kl 3.... Efter aftensmaden så jeg resten af filmen færdig, og den var ret kedelig, men de nævnte Danmark! De sagde at vi havde mange vindmøller :3 Hehhe.. Men så har jeg været på værelset, og Izaq og Rebekka og Victoria kan godt lide at soppe med gummistøvler, så det gør de nu.. Og det har de gjort i de sidste to timer! :O Og hvad jeg har lavet imens? Jamen det har da været besøg af Skalde og en anden, som jeg aldrig fandt ud af hvad hed. Men Skalde har altså boet på 208 (MIT VÆRELSE!) Så det er faktisk mega sejt. De løber rundt med Phillip og Toby og Louise og Freja, og spiller på 208's legeklaver. Det er åbenbart mega sjovt.. Kl. er 1:54.... Er lidt træt, men vil gerne vente på de to andre kommer tilbage..Hmm.. Ja, så nu stener jeg på facebook, og stener på facebook, og skal snart i seng. sååå godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar