mandag den 23. januar 2012

Hjemme:

Resten af ugen:

Jeg blandt andet også været på besøgsdag på Nørre G, som eg ikke syntes særlig godt om. Så har eg været til orienteringsaften på Aurehøj og Frederiksberg. Dem kunne jeg godt lide. Jeg er stadig i tvivl om hvilke gymnasier jeg vil sætte på første-, anden- og tredieprioriteten.

Weekenden:

Jeg havde den skøreste og mest awsome weekend længe! Om fredagen tog jeg ind på Hovedbanegården for at møde Dario og Kenan og Kenans ven; Jonathan og Andy. Vi skulle være der 2, halv 3, og de var der ca. kvart i 3-3. Der kan man bare se. Drenge. Men altså, der skete en masse på Hovedbanegården. Fx. kom Andys ven; Madi, og en af hans venner; Max kalder vi ham. Ja.. Ham kunne vi ikke rigtigt lide. Efter en time tog vi på strøget og i 4 Sound. Først i tromme-afdelingen, hvor jeg så Mick Øgendahl! :D  (Lidt random måske). Så tog vi i guitar-afdelingen, og så på guitarer og basser og andet sejt! Vi var der i ret lang tid. Efter det som føltes som to timer (og nok også var det), tog vi hjem til mig, efter en episode i TP Musikmarked. Andy skulle dog hjem selv, så det var kun Dario, Kenan og Jonathan. Der hjemme holdte vi vores egen lille fest, og det var faktisk mega hyggeligt! Vi sov alle i mit værelse, vi har jo madrasser nok, og startede med at se gyseren; The Strangers, men det var altså lidt for uhyggeligt, når vi var i et stort hus, lige ved siden af døren, så det kom vi ikke langt med. I stedet sov vi.
Næste dag købte min mor morgenbrød. Omnomnom! Det var lækkert! Der hyggede vi også. OG vi så The Strangers. Syg film. Kl. ti i syv om aftenen skulle jeg  hente Mille ved Hovedbanegården, men drenge, især dem der går i 9. klasse, de tænker ikke rigtigt fremad, så jeg blev nødt til at vente på dem gøre klar, da jeg allerede var ude af døren. Jeg nåede det dog, og mødte Mille på Mc.D. Hun arbejder der... I julegave fik jeg biografbilleter, så ville ville i biografen, men der gik ikke så meget i Palads, så vi tog over på Fisketorvet, hvor vi ville se noget. Så fandt vi ud af, at billetterne kun var til Nordisk film, og det var CinemaX ikke.. Tsk, nå. Så tog vi bare hjem til Mille. Det var nice :) Jeg kom sent hjem, og slappede af.
Om søndagen tog jeg hen til Rama og Fouad, og drak kaffe. Det var godt at se dem, og vi hyggede rigtig meget. Jeg spiste der, og vi fik som regel god mad!

I dag, Mandag:

I dag var jeg på besøgsdag på Sankt Annæ, og jeg kunne godt lide det! Det virkede hyggeligt. Og fordi det er lige ved siden af Det Åbne, så så jeg lige Ebs, i mens jeg var der. Weee! Det var dejligt. Nu er jeg hjemme, og jeg vil SÅ GERNE over på skolen snart, men jeg skal vente til min mor kommer hjem med et nyt klippekort... Kan ikke vente! Så godnat, selvom dagen ikke er ovre endnu :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar