tirsdag den 3. januar 2012

Seksoghalvfemsende dag:

Ja, juleferie har der jo også været, men det gemmer jeg til senere. I dag har det været første skoledag efter ferien. Jeg har haft dansk, hvor vi havde om Kim Fupz Aakeson, som jeg har haft om før. Vi læste to små noveller. Løven og Jomfruen. I sang, var det meget hyggeligt. I engelsk havde vi om noget Man vs. Nature. I fransk så jeg resten af en film, de havde set sidste gang, det hed Pigen med Paraplyen eller noget. En film hvor de sang i hele filmen. Jeg mener HELE filmen, de talte ikke én sætning! Det var også okay i fysik. Jeg var på facebook. Så har jeg set film. Jeg har set halvdelen af Hercules, Hangover Part II og Den2Side, som er en serie på seks afsnit. Så nu sidder jeg i min seng, og den er 20 over 10. Godnat :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar