søndag den 15. januar 2012

Hudredogfjerde dag:

I dag stod jeg op sammen med Thor, Patrick, Mikkel og Alex kl. Halv 7, for at tage til Bella Centeret (Amager!). Der stod vi hele dagen og råbte af folk, at de skulle gå på Faxehus Efterskole, og vi havde trøjer og armbånd og foldere og iPads og Kajak og lærred osv. Osv. Ja, det var sørme hyggeligt, med meget trættende. Vi kom hjem kl. 8 om aftenen, helt smadret, og der har været efterskolernes dag, så der har været andre børn på skolen. Da jeg kom tilbage, var i musik, og havde undervisning. Vi spiller Aquarious fra Hair, rimlig nice! Men jeg skulle ikke lave noget, bare kigge. Så gik jeg op i seng, for at sove. Btw, så er min og Yasmins pakke kommet i dag. Vi har bestilt Tyrkis-grøn hårfarve og en rød læbestift. Omami (nyt ord for nice). Så godnat.

2 kommentarer: