mandag den 9. januar 2012

Natten og Hundredførste dag:

Okay, så natten fra lørdag til søndag var, på nogen punkter, den mest epic nat på skolen, jeg nogen sinde har haft. Phillip kender en af dem, der boede på vores værelse sidste år. Skalde hedder han, og kan var på besøg på skolen sammen med en anden, der hedder Kenneth eller 'Smølfen'. Aw-som. (!) Vi var på det sygeste natterend! Vi gik rundt (Rebekka, Izaq, Toby, Skalde, Kenneth og mig selv), og havde det grinern! Vi vendte alle møblerne og billederne og alle andre ting på første sal på hovedet (hahahha)! Og vi løb rundt på resten af skolen, smed en plade væk, irriterede en meget irriterende person, og andet :D Det gjorde vi i lang tid, for vi kom i seng kl. 6 om morgenen ^^ Hahhaa! Men det sjoveste af alt: Vi tog døre af hængslerne! Weee! omkring fire døre blev fjernet fra deres plads. Kl. 9 om morgenen hørte vi meget (jeg mener MEGET) højt musik (Lamb of God -omg-) lige uden for vores dør. Jeg gik ud og skruede ned. Jeg vågnede senere kl. 10:20, og gik ned til morgenmad. Men konsekvenserne næste dag var dog knap så sjove. Skalde og Kenneth blev smidt hjem med det samme. Fandt ud af, at de ikke var velkomne fra starten af. Citat fra Hanne om Skalde: "Han er ikke Guds bedste barn". Men Toby blev også smidt hjem - på en tænker. I en uge, tror jeg. Red nedern. Jacob ville snakke med mig, Izaq og Rebekka, men han gik hjem, og jeg ved ikke lige hvorfor, så det fik vi ikke gjort. Hele dagen følte jeg mig ret crime, men vi blev hate'et af nogle personer, for at larme ret meget midt om natten. Om dagen sov vi, og vi var også lidt inde hos Victoria. Hun er nice. Men vi sov mest.  Så godnat :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar