torsdag den 5. januar 2012

Otteoghalvfemsende dag:

I dag har jeg haft matematik, og vi fik vores problemregning tilbage. Jeg fik 7 :) Jeg har også haft bevægelsesblog, og det regnede, så jeg gad ikke på cykelholdet. Så jeg gik en tur med Izaq :D Og så er vi begyndt på vores teaterprojekt. Jeg er på musikholdet, og jeg skal også 'sælge' Faxehus i BellaCenteret på onsdag og torsdag til uddannelsesmessen. Jeg skal nok blive sjovt. Det er sammen Alex, Thor, Patrick, Mikkel og Sofie, tror jeg. Resten af dagen har jeg haft fri, men Thor og Patrick prøver at få Mikkel til at være 'mandig' ... Og det er faktisk ret irreterende......! Nu går han rundt med en skoletaske med en træstup i, som er sin 'samvittighed'. Vi må ikke tale med ham, for det er ikke 'mandigt'... Og så så de Rambo, for det er 'mandigt'! Jeg håber bare det er midlertidigt! For jeg kommer ikke til at kunne holde det ud ret længe (de er irriterende!! Især Patrick! Med deres inside jokes og dårlige vittigheder!)!! Nå, men går i seng nu.. Godnat...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar