mandag den 29. august 2011

weekend

I fredags tog jeg hjem tidligere, fordi at jeg skulle hjem til min kat. Da jeg kom hjem fandt jeg ud af, at min fætter stadig boede hos os, selvom han skulle have flyttet for to uger siden. Jeg fandt også ud af, at stort set hele min familie læser min blog .___.
Nå, men det var i hvert fald ret kedeligt der hjemme. Ingen af mine venner svarede på mine sms'er, og jeg kunne ikke komme med til fest, for jeg havde ikke noget sted at sove.
Om søndagen var jeg til min mormors 99-års fødselsdag, Vildt. Der var dejlig meget varm kakao med flødeskum, og jeg hjalp min fætters lille søn med sine matematiklektier; plus og minusstykker. Imens sad hans bror (der lige er startet i 9ene) og lavede fysik for gymnasiet for sjov..
Jeg glædede mig til at komme tilbage på Faxe igen, og det var mega nice, og jeg havde flyvende egerndragt på hele natten :D.. Den var rar.
Jeg lavede ikke natterand med Yasmin, Kenan og Rebekka. Vi gik ikke ned at vejen, og ud på stranden kl. halv 2 om natten. På vej hjem, fandt Yasmin og jeg ikke en lille orange kat, vi ikke kaldte for Lucifer. Vi kælede ikke meget med den, og den fulgte ikke med os hjem. Vi tog ikke med inden for, og ikke med ind i vores værelse. Halvdelen af skole var heller ikke på natterand. Vi lod ikke katten komme ud  igen. Så gik vi i seng. Det var sjovt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar