torsdag den 25. august 2011

tolvte dag

I morges, som i mandags, løb vi morgenløb. Denne gang var der fire minutters løb, og halvanden minutter gå. Det gik måske ikke så godt, for jeg gik halvdelen af turen sammen med mine roomies... Der var dejlig meget tid til at komme i bad, og der var utroligt nok plads i de gode bade. Nice.
Vi gjorde rent -igen. Lige som hver dag. Og vi styrer til det. Selv om toilettet var oversvømmet.
Så havde jeg dansk. Jeg skrev resten af min erindring færdig, om 'den bedste dag i mit liv', som selvfølgelig var et par dage blandet sammen. Nå, men det virkede da.
Jeg havde beatles trøjen på igen, og spildte til middag noget falafel-snask på. Hmpf...
Så havde jeg LINJEFAG! Jeg begyndte på 'mig'. Altså jeg havde tegnet mine to venner, og manglede kun mig. Jeg gad ikke rigtig, men det var meget afslappende alligevel. Det gik ret hurtigt.
Her på faxe, går alle (især min roomie, Izabella) og kalder hinanden for søster, bror, mor, far, morfar, farfar, osv. Meget mærkeligt. Nok bare et symbol på at vi er ved at blive en familie her på Faxe.
Efter vi fik fri, har vi ikke lavet så meget andet, end at sidde på computeren, og nørde The Sims Social -det nye Sims spil- på facebook. Det er vildt nice! Jeg har været rundt blandt folk, og hygget.
Nu sidder vi i værelset og hører tåget musik (altså Led Zeppelin). Meget cool :P Godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar