fredag den 19. august 2011

Sjette dag

I dag, fredag, var det starten på weekenden. Faktisk har vi overhovedet ikke lavet noget i dag, undtagen at slappe af!! :D :D Dem der skulle hjem i weekenderne, gjorde det, og resten blev og chillede. Nogle af os så Nowhere Boy og noget af Terminator 2. Mega ynglingsfilm ;P
Jeg har især spillet meget musik i dag. Jeg har lært nananana-sangen (Iron Man) og noget klaver-noget af Andreas, og af Robin (fødselsdagsbarnet) har jeg også lært noget klaver-halløjsa. Yasmin og Bjørk og jeg har faktisk også lavet et band, der hedder 'Silhuetten af en dromedar', som modstand mod de konstante musik-freaks der nærmest lever i musiklokalet.
Jeg har også siddet med metal-dudes'ne (Patrick og Dario), og hørt metal (surprise).
Faktisk en meget afslappende dag i dag, og det gjorde det bare bedre, at vi fik is og lagkage :P Mmmmmm!! Mega nice, man! Hehe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar