mandag den 29. august 2011

Trettende dag

I dag var jeg træt fordi at jeg ikke havde været på natterand i går.
Vi skulle slet ikke på tur, for den var blevet udsat til i morgen pg.a. regnen. Jeg er også ved at blive syg. Sidder med snottet næse og har ondt i halsen. Godt jeg har noget nice te.
I dag har vi lavet team-building, hvor at min hjemmegruppe var Team Bøllemis. Vi havde alle tegnet knurrehår, og vi lavede ører ud af vores hår, og satte sløjfer om halsen. Det var griner. Så skulle vi lave nogle forskellige ting, hvor vi skulle samarbejde og sådan. Vi kom på andenpladsen efter Blue Heroes, selvom vi helt klart klarede det bedst!!
Krads, krads, rids, rids
Vi er Team Bøllemis!!
Hehe.
Så har jeg chillet! Nice, bare slappet den. Chill... Nå godnat, jeg er syg og træt. Nettet går om to minutter. :3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar