tirsdag den 16. august 2011

Tredje dag

Øv, jeg nåede lige præcis ikke at udgive mit indlæg i går, så her er det:
I dag er det min fødselsdag :)! Jeg havde fået en stor sort pose med, med alle mulige gaver i, fra mine forældre. Seriøst, der var mange gaver! Men mest praktiske ting som sæbe og vat-pinde. Det var også et småt gulvtæppe. I morges, i fællesrummet kunne vi vælge hvilken 'kreativ blog' vi ville være i, og jeg valgte selvfølgelig musik! Derefter skulle vi gøre rent, og min lille gruppe lavede toiletterne. Det var ikke så slemt :) Bagefter sang vi fællessang. Det var ret hyggeligt. Vi sang Midt om natten, Kom tilbage til mig, Til ungdommen og Sensommervise.
I hjemmegrupperne valgte vi to elevformænd. Det blev Yasmin og Thor :)
De tre næste timer, var vi i vores linjefag. I mit tilfælde, kunst. Jeg valgte at tegne et portræt i blyant. Jeg valgte det her billede af to af mine venner, for det er et ret godt billede:
Her til slut, sad vi alle ved et bål, hvor vi skrev et brev, som vi til den tid når vi går ud om et år, får lov at læse igen. Huhuuuuu!! :) Lars læreren fortalte også nogle 'gyder' historier som var sande. En med et uhyggeligt spejl, en med en grædende baby og også en med tyske flygtninge. Uuuuuhhhhhh!! Hehe. Virkelig hyggeligt! Bagefter spillede jeg kort med nogle andre. Det var også super hygge!
På vej op, var der en som var blevet skåret i hånden, og det blødte bare vildt meget! Det sidste jeg hørte får jeg lukkede døren til trapperne var: "Han besvimer!" Wooow, nå, men nu skal vi snart i seng. :3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar